TATUOINTI & ISÄNPÄIVÄ

Tässä se nyt on. Ensimmäinen tatuointi ja lisää oon jo suunnitellut! Tämä on 15 cm pitkä, kaksirivinen teksti; lasten koko nimet. Ja sen vuoksi myös kuva on jätetty epäselväksi. 


Tatuointia oon suunnitellut vuosia. Yhtä piirrustusta oon kehitellyt viime kesään asti, kunnes tuli tämä idea. Kyllähän se jännitti tuolissa istua kun en tiennyt yhtään millaista kipua odottaa. Ei se  lopuksi sitten niin paha ollut mitä odotin. Mutta mitään suurta väritettyä kuvaa en ihan heti menisi ottamaan..
Eilen alkoi kansalaisopiston lasten kuvataide-kurssi, joka järjestetään syksyn ja kevään aikana yhteensä kolmena viikonloppuna, pari tuntia päivässä. Ilmoitin tyttären sinne ja saan itse olla mukana auttamassa. Ja arvatkaas vain onko likka innoissaan kun hänkin pääsee kerhoon eikä aina vain isoveli!

Lauantaina tämän kerhon jälkeen suunnattiin Vaasaan syömään ja Tropiclandiaan uimaan. Yritin tatuoinnin peittää hyvin jollain apteekista haetulla lapolla mutta eihän se kymmentä minuuttia kauempaa pysynyt. Uintia ja saunomista olisi pitänyt ainakin viikko välttää kuvan oton jälkeen.. Jatkettiin kuitenkin uintireissua vielä mummulaan, jossa oli paapan tekemä iltaruoka odottamassa ja sauna lämpiämässä.  


Tänä vuonna isänpäivä sujui leppoisasti: neiti nukutti äitin päiväunille, poika meni muorin ja vaarin seuraksi, isi teki itselleen kakun ja muutamat vieraat kävivät kahvilla. Iltapalaksi vielä Disneyn Kaunotar & Hirviö-leffaa. Isi oli lukenut mun ajatuksia tai sitten olin puhunut ääneen kun oli kauppareissulta tuon elokuvan ostanut.  

Ei kommentteja