TAIMITARHAN PÄÄSIÄISSUKAT

Jännittävän päivän päätteeksi otetaan vielä paluu pääsiäiseen. Tässä nämä Taimitarhan pääsiäissukat ovat nyt valmiina; pääteltynä ja silitettynä. 

Jännittävän ja erityisen tästä päivästä teki meidän poikien tutustumiskäynnit esikouluun ja päiväkotiin. Niin se aika vain kuluu, ihan liian nopeasti!

Takaisin sukkiin. Ihanat kuviovärit: hunaja, appelsiini ja ruispuuro. Novitan 7 veljestä-lankaa. Iso plussa tulee varren käytännöllisestä pituudesta. Appelsiinin eli tuon kirkkaimman oranssin langan käyttöä vähän mietin koska se ei nyt ihan lempiväreihini kuulu. Mutta hienosti se sulautuu kolmen neutraalimman värin joukkoon. Loput tuosta oranssista käytän nyt esikoisen Reaverseihin koska lapsen ehdoton lempiväri on kirkas oranssi.



Pääsiäislauantaina mä olin töissä ja isi kierteli lasten kanssa trullittelemassa. Illalla mun vanhemmat ja sisarukset kokoontuivat meille kokkoa katsomaan. Isosisko jäi tyttäriensä ja veljen tytön kanssa meille saunomaan ja yökylään. Sunnuntaina oli kyläilypäivä ja maanantaina mä raivasin metsäpuskaa pihan reunalta. Ja sen raivaamista jatkoin tänäänkin tuolla kauniissa kevätsäässä vauvan nukkuessa päiväuniaan.


Nyt katsomaan jos naapurissa olisi kahvipannu kuumana! 

2 kommenttia

  1. Kauniit sukat, ihailen kun jaksat tehdä kuvioita. Mä olen laiska rustaamaan niiden lankojen takia, ne ovat aina solmussa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kyllä kolmekin lankaa on aika monta jo kuljetettavaksi, sotkussa ne on koko ajan. :/

      Poista